miércoles, 14 de marzo de 2012

ACTIVIDADE 9


Análise da publicidade
Vamos a analizar un anuncio publicitario dun medio escrito, da televisión, dun blog,…Usaremos os seguintes criterios:
FASE-A : Análise visual
1.Que tipo de imaxen ou formato é.
É un video publicitario.
2.Encuadre e angulación da imaxe.
O video ten unha vista aérea do balón ao tirar.
3.Descrición do que se ve.
Os dous xogadores apostanse entre si unha comida, máis específicamente o menú big mac de mac donald’s e quen falle primeiro pagallo ao outro.
4.Qué colores se utilizan e por qué.
Utilizanse tonos cálidos debido a que son as cores típicas da empresa.
5.Texto:describe si existe un slogan ou texto do producto
Si a última frase “Sabemos lo que te gusta”
6.Producto ou logotipo:indica si existen e onde se atopa
O logotipo aparece encima do slogan ao final do video e o producto aparece mentres están tirando (Hamburguesa)
7.Ideas que transimte o anuncio
Transmite a sensación de fame e ganas de comprar o producto.





FASE-B:Análise Comprensivo
1.Poboación ou “target” ao que vai dirixido.
Vai dirixido a todo tipo de público ainda que na súa maioria cara os adolescentes.
2.Estratexia pola que opta a compañía(Característica, prezo, a calidade,…)
Opta principalmente pola calidade do producto.
3.Referencia á competencia
Non se di nada da competencia nin se fala dela.
4. Resume nunha frase a idea coa que pode quedar un espectador desta campaña
As ganas de ir ao mac donalds a comprar unha boa hamburguesa.
5.Valoración persoal do anuncio
Pareceme un anuncio moi orixinal e moi comprensivo, sobre todo gustaralles aos amantes do baloncesto e da comida basura.



1 comentario: