miércoles, 11 de abril de 2012

ACTIVIDADE 11

1.       ¿Que é unha empresa de turismo rural? Pon un exemplo.
É unha empresa adicada ao turismo que se desarrolla no medio rural e consiste básicamente nun aloxamento non convencional, polo xeral denominado casa u hotel rural, con o sin manutención, más unhas actividades complementarias, que se desarrollan habitualmente na natureza (senderismo, rutas a caballo…), pero tamén pode ter un contenido cultural (centros de interpretación, museos etnográficos, etc.).Ex:Casa do Horreo Cabana (Bergantiños)


2.       ¿A quen vai dirixida esta actividade, quen son os clientes?
Os turistas que veñen normalmente de cidades grandes.
3.       Dos clientes anteriores, algúns asinarían contratos de un ano ou máis tempo ¿cales serían?
Os que teñen maior nivel económico.
4.       ¿Que factores son claves para unha empresa dedicada á alimentación colectiva?
A constancia que teñen os provedores , a boa conservación dos seus productos e a variedade deles.
5.       ¿Canto pode facturar (ingresar) unha empresa deste tipo? ¿A canto poden ascender os gastos?. Logo ¿Cal será o beneficio anual (lembra que o beneficio é a diferenza entre ingresos e gastos)?
Dependendo do número de persoas que asistan.
Os seus beneficios rondarian aos 30.000€ contando que os seus gastos son de 40.000€ e os ingresos de 70.000€.
6.       Características básicas da empresa (instalacións, persoal, investimento)
Investimento necesario:61.373
Persoal:
Alta temporada: Xerente e 2 traballadores mais.
Baixa temporada: Xerente e 1 traballador máis.
7.       É un negocio en expansión ¿Por qué razóns?
Porque a xente cada vez quere ir visitar os lugares situados no mundo rural.
8.       ¿Como se dan a coñecer este tipo de empresas?
A traves de diferentes xeitos publicitarios: Carteis, redes sociais, internet,etc
9.       ¿Quen leva normalmente as actividades de contabilidade, nóminas e impostos?
A economia levaa normalmente diferentes tipos de xestorias.
10.   Normalmente ¿Qué forma adoptan este tipo de empresas en Galiza: Sociedades Anónimas, Limitadas, Cooperativas, Autónomos,…?.
Autonomos.
11.   ¿Como podes estimar o tamaño do teu mercado nesta zona? (non o copies todo fai un breve resumo).
 Durante o ano 2002 o nº de visitantes na Costa da Morte foi de 7.205 perxoas, xenerando un 
total de 15.714 pernoctacións. Esto dou lugar a un grado de ocupación do 29,14%, ocupación 
que é un 5.13% superior a media da provincia da Coruña. En canto a estancia media aqui 
estamos no 2,18 días lixeiramente superior o 2,05 que temos a nivel provincial. 
12.   Dentro do cadro de:
a.       Ameazas.
b.      Oportunidades.
c.       Puntos fortes.
d.      Puntos febles.
Escolle as dúas que consideres son as máis importantes. Na clase preguntaremos o porqué.
Ameazas: Industrialización do contorno e infraestructuras no contorno
Oportunidades: Aumento do ocio e renda por persoa e crea
Puntos febles:Financiamento dos investimentos e forte estacionalidade
Puntos fortes: Boa relación calidade/precio, a paisaxe e a gastronomia como forte atractivo.
13.   ¿De que forma pagan normalmente os clientes?.
Pago en efectivo.
14.   ¿Como  se lles paga normalmente aos provedores?
Pago a través de transferencias bancarias.
15.   ¿Cantas empresas de catering había na comarca no ano do estudio?
Son 55 as empresas de catering.
16.   Normalmente as Sociedades (empresas con varios socios) son empresas de maior tamaño que as Persoas Físicas (montadas por unha soa persoa). ¿Cantas das empresas de catering da comarca son Sociedades?
A maioria son sociedades debido a que son mais efectivas
17.   ¿Como é o local no que se desenvolve esta actividade? ¿Qué zonas tería?.
Sería unha casa rural con diferentes
18.   Para adquirir a maquinaria do local o texto di que unha boa opción sería adquirilos mediante “leasing”. Busca en internet o significado de esta palabra (pon unicamente un significado que entendas e sexa entendible para todos os teus compañeiros).
É un proceso mediante o cal unha empresa pode obter maquinaria pagando unha serie de cartos.
19.   ¿Que produtos podes ofrecer ao teu cliente?
Excursións por a zona, gastronomia tipica da zona ou a posibilidade de observar as paisaxes.
20.   ¿Como das a coñecer o teu negocio?
A traves de publicidade mediante internet ou empresas publicitarias.

No hay comentarios:

Publicar un comentario